Willen jullie alsjeblieft de tekengrootte  op 4 instellen
voordat je aan je bericht begint, dan kan iedereen het zonder problemen lezen. Bijvoorbaat hartelijk bedankt, jullie zijn geweldig!!

183 keer bekeken

Ziek

• zaterdag 30 september 2017 @ 21:28
    reactie op (#9) karel-w

Ook van hier Godlinzer groeten lieve mensen

Een warme Ghanese groet, Jeannette

handtekeningafbeelding
  • zaterdag 30 september 2017 @ 17:48

hoy FRED ,

warme groet uit Belfeld van Jeanette en Karel Hou je haaks, ouwe reus..  

• zaterdag 09 september 2017 @ 12:31
    reactie op (#7) leuk-meisje

Thnkssssss Jeannette, & karel en Jeanette,

Jullie berichten en openheid ............en mogelijkheid om jullie te contacten

staan opgeslagen in mijn harde schijf in mijn koppie hoor!

frown  devil

• vrijdag 08 september 2017 @ 09:01
    reactie op (#5) Fred57

Ja je hebt zeker veel te verduren gehad Fred.  Niet niks.  Gelukkig ook mooie dingen zoals je vrouw Nooshin die je hebt ontmoet. Samen deze ziekte aangaan.  Wonderen bestaan lieve mensen. Ik heb een kaarsje voor je aangestoken.  En wens je onnoemelijk veel sterkte, kracht en warmte. Mag liefde overwinnen. Als het lukt hoor ik af en toe graag van je.  

handtekeningafbeelding
  • donderdag 07 september 2017 @ 17:08

Hoy Fred, 

Zoals ik je prive schreef, wilde ik het verhaal niet zelf op clubs schrijven, liet dit liever aan Ed (als eigenaar) of jouzelf over..  :( 

Het is een heel verhaal.  Second opinion heeft je dus ook geen licht gebracht.. klote.... 

Nogmaals, Jeanette (Wetzels ) en ik kunnen alleen maar bidden dat e.e.a. toch  anders wordt dan dat de doktoren zeggen..  Kaarsen in onze dorps kapelbranden iedere week wel een paar keer.  Mocht je van je af willen schrijven, je hebt mijn e-mail adres...     

Hoe gaat Nooshin er mee om? ook voor haar veel sterkte gewenst. 

Ik hoor je nog wel.. mijn tel nr heb je ook.

sterkte vriend 

karel

• donderdag 07 september 2017 @ 01:24
    reactie op (#4) leuk-meisje

Hoi Jeannette,

Ik had me al jaren en jaren voorbereid op mogelijk erge dingen die ook mij zouden kunnen overkomen.

Moest ik ook wel doen, want de ene shit was nog niet klaar of het volgende stond al weer in de wachtrij, zo zijn zeker de afgelopen dikke 15 jaar wel verlopen.

Dus ik zie het nu zo, dat ik al emmers vol tranen heb gehuild, en van dat vocht was een goede grondverf te maken. Daarmee was ik al een paar keer in de grondverf gezet, en ook kwam dit mede daardoor niet als een donderslag bij heldere hemel, omdat ik er altijd rekening mee heb moeten houden helaas.

Nu is er geen enkele kans op genezing want als die er wel zou zijn, dan ging ook dat gevecht wel weer aan. Maar je kunt niet strijden tegen iets als je van tevoren al weet dat je het verliest.

Ik kan alleen nog maar hopen op een miracle, en dat probeer ik wel te doen, maar tegelijk heb ik moeite ermee, omdat dat niet helemaal realistisch is. Maar goed zonder hoop kom je nergens......... dus dan maar niet zo realistisch, en toch hopen op wonderlijke dingen, dat is wat me nog rest.

Dus in zeker zin zou je kunnen zeggen dat ik me erbij heb neergelegd. (heb me erbij neer moeten leggen).

Fred.

Gewijzigd op 2017-09-07 01:26:20
  • maandag 04 september 2017 @ 13:26
    reactie op (#3) Fred57

Quote: Fred57

maandag 04 september 2017 @ 10:53

Hallo Jeannette,Zowel in de reguliere hoek als in de alternatieve hoek is er niets, dit is één van de meest agressieve vormen waar niets aan te doen is.Wat ik krijg is de pallatatieve zorg, dus alle nare verschijnseln daar oplossingen voor zoeken en bestrijden, vandaar morgen die Plexus blokkade die alle pijn aan mijn biceps en rug zal wegnemen.Het is totaal niet verder te bestrijden zoals ik in vorige bericht schreef. Fred.

Dat is jammer Fred. Het klinkt alsof je er mee verzoend hebt.  Is dat zo?  Nogmaals Sterkte, liefde en licht

handtekeningafbeelding
  • maandag 04 september 2017 @ 10:53
    reactie op (#2) leuk-meisje

Hallo Jeannette,

Zowel in de reguliere hoek als in de alternatieve hoek is er niets, dit is één van de meest agressieve vormen waar niets aan te doen is.

Wat ik krijg is de pallatatieve zorg, dus alle nare verschijnseln daar oplossingen voor zoeken en bestrijden, vandaar morgen die Plexus blokkade die alle pijn aan mijn biceps en rug zal wegnemen.

Het is totaal niet verder te bestrijden zoals ik in vorige bericht schreef.

Fred.

• zondag 03 september 2017 @ 22:53
    reactie op (#1) Fred57

Jee Fred, dat is erg slecht nieuws.  Zo valt ej wereld wel even in in elkaar lijkt me. Jij en je vrouw hebben al heel wat voor de kiezen gehad. Al gekeken naar de alternatiefe mogelijkheden?  Heftig allemaal.  Ik wens je heel veel sterkte, kracht en licht toe. Heel veel sterkte ook

handtekeningafbeelding
  • zondag 03 september 2017 @ 11:08

Hallo allemaal,

Ik ben een aantal weken flink ziek geweest en ook 1 week in het ziekenhuis gelegen voor diverse onderzoeken.

Dinsdag 22 augustus kreeg ik de uitslag en dat werd een slecht nieuws gesprek bij de oncoloog.

Pijn in centrum van je biceps: zeg maar een brandende bal ter grootte van een vuist bij dat kuiltje in je biceps, met uitstralende pijn naar onderste rib net boven je maag.

Maar dit ook contra, dus ook dezelfde plekken maar dan in mijn rug.

Het was dus geen goede uitslag en de uitslag is: Alvleesklierkanker.

Dat is en agressieve versie en ik had daar de bijbehorende verschijnselen ook allemaal van, (wat ik hier boven beschrijf hoort dus bij deze ziekte).

Er zijn (al) uitzaaiingen naar mijn lever, waar 2 slechte plekjes op zaten en daarvan zijn ook biopten genomen.

Dus al met al ziet het er niet goed uit, en ook kan chemo niks meer genezen/verbeteren, alleen iets levensverlengend werken (als je geluk hebt en het aanslaat.)

Bovendien zijn die kuren heavy omdat het een agressieve vorm betreft en dus zijn de bijwerkingen ook heftig.

Dat ga ik dus niet meer doen, ik kies voor de kwaliteit van leven in plaats van iets langer maar dan beroerd en extra ziek door de chemo.

Heb nu medicatie tegen de pijn en de misselijkheid (die hoort ook bij de verschijnselen) en er is ook al een ‘stand’ geplaatst in het uitvoer kanaal van mijn galblaas.

Dat kanaaltje loopt door de kop van de alvleesklier en de slechte cellen zorgden voor een gedeeltelijke afsluiting van dat kanaal, waardoor ik o.a. ook geel ging zien.

Deze verschijselen zijn in elk geval geen goed teken, nu al na een week of 6.

De verwachting die is uitgesproken is 4 tot 10 maanden, en een andere arts (bij een second opinion) zei het anders. Hij zei na 4 jaar is 90% van deze mensen met deze ziekte niet meer onder ons. Maar het komt er eigenlijk op neer dat niet te voorspellen valt hoe alles zich ontwikkeld, dat is bij iedereen anders.

Overmorgen wordt de zenuw die me die pijn in biceps en rug geeft uitgeschakeld, en dat werkt snel en zou ik dus van die pijnen verlost moeten zijn.

Fred