Willen jullie alsjeblieft de tekengrootte  op 4 instellen
voordat je aan je bericht begint, dan kan iedereen het zonder problemen lezen. Bijvoorbaat hartelijk bedankt, jullie zijn geweldig!!

68 keer bekeken

Nieuw lid

• woensdag 11 oktober 2017 @ 13:44
    reactie op (#1) harmjanjansen

Hallo HarmJan,

Voel je maar welkom hier op deze club en praat en discussier maar mee op dit forum.

Alleen hebben wij een wat andere insteek, mensen komen hier met vragen en we proberen hen dan door te verwijzen in de juiste riching. Het kan zijn dat je dat niet open op internet wilt hebben en daarom is er bij ons ook altijd de mogelijkheid om dat persoonlijk te doen met een rechtstreeks mailcontact. Voor de rest is dit doorgaans een wat stille club waar we elkaar in vrijwel alle gevallen niet persoonlijk ontmoeten. En ook een meeting is er nog nooit georganiseerd. Mocht die behoefte er zijn onder onze leden dan horen we dat graag en wellicht mondt dat uit in een echte ontmoeting ergens in Nederland. Mocht je opmerkingen en/of vragen  hebben:

Schrijf gerust hier en dan zien we vanzelf wel wat er verder gebeurd.

MVG

Fred (1 van de beheerders)

• woensdag 11 oktober 2017 @ 12:24

Hallo, ik ben nieuw hier! Ik ben Wajonger en ben ervaringsdeskundige op het gebied van de "Arme Kant van Nederland". Ik heb al jaren een facebookgroep "Arme Kant van Nederland", dit omdat "Arme Kant van Nederland van de Raad van Kerken op hield te bestaan. Heb ik de naam overgenomen. Op de facebookgroep komen artikelen op het gebied van minima, (Dwang)-arbeid en alles wat met minima te maken heeft.https://www.facebook.com/groups/404430659624535/ Arme kant van Nederland. Wordt lid en discussier mee!

Voor de rest hoop dat we ook elkaar ook lijfelijk kunnen zien en ontmoeten om gezellig bij elkaar te zijn en te ervaren dat je onder lotgenoten zit. Maar ik ben blij dat ik deze groep ben tegen gekomen. Nu met de nieuwe kabinetsplannen heb ik behoefte aan lotgenotencontact.

Ik hoop dat ik van jullie feedback krijg!

Met vriendelijke groeten,

Harm-Jan Jansen      https://www.facebook.com/harmjan.jansen

Deventer                     Twitter: @harmjanjansen

@armekantned