Willen jullie alsjeblieft de tekengrootte  op 4 instellen
voordat je aan je bericht begint, dan kan iedereen het zonder problemen lezen. Bijvoorbaat hartelijk bedankt, jullie zijn geweldig!!

47 keer bekeken

40 jaar WAO-WIA Belangengroep Reuver.

• vrijdag 28 september 2018 @ 08:39
    reactie op (#1) karel-w

Quote: karel-w

donderdag 27 september 2018 @ 22:50

afgelopen week vierde onze groep haar 40 jarig bestaan. De WAO-WIA belangengroep is de eerst spreekuurhoudende groep in Limburg, en behoort bij de top3 van Nederland. We vierden ook het feit dat ik al 20 jaar voorzitter/adviseur ben.Ik ben er trots op dat ik hier ook mijn steentje vanaf het eerste moment heb mogen bijdragen. In de eerste tijd met Friede, waarmee ik deze club mee oprichtte, en Kees, later met Ed en Fred. (zaliger) .En zoals beloofd. Ik ga nog wat door  :) . zal proberen iedere week/twee weken een artikel hier te schrijven. Kijken of we nog wat aktualiteit kunnen brengen. 

Karel  ik wil je graag feliciteren.  Geweldig zoals je altijd klaar staat voor de mens in nood. En een gedreven voorzitter.  Dat je nog heel lang in goede gezondheid dit werk mag doen. Met Jeannette naast je natuurlijk

Een warme Ghanese groet, Jeannette

handtekeningafbeelding
  • donderdag 27 september 2018 @ 22:50

afgelopen week vierde onze groep haar 40 jarig bestaan. De WAO-WIA belangengroep is de eerst spreekuurhoudende groep in Limburg, en behoort bij de top3 van Nederland. We vierden ook het feit dat ik al 20 jaar voorzitter/adviseur ben.

Ik ben er trots op dat ik hier ook mijn steentje vanaf het eerste moment heb mogen bijdragen. In de eerste tijd met Friede, waarmee ik deze club mee oprichtte, en Kees, later met Ed en Fred. (zaliger) .

En zoals beloofd. Ik ga nog wat door  :) . zal proberen iedere week/twee weken een artikel hier te schrijven. Kijken of we nog wat aktualiteit kunnen brengen.